Ważna informacja dla posiadaczy biletów

Miejski Zakład Komunikacyjny w Opolu informuje, że posiadacze biletów okresowych imiennych 30-dniowych, 90-dniowych, 140-dniowych lub 150-dniowych obowiązujących na liniach komunikacyjnych w granicach administracyjnych Opola oraz wybiegających poza granice administracyjne miasta, niekorzystający obecnie z usług komunikacji miejskiej z powodu epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, mogą zawiesić oraz prolongować ważność swoich biletów.

Podstawą zawieszenia i/lub prolongaty biletu jest złożenie do MZK wniosku w formie pisemnej w POK, drogą elektroniczną na adres e-mail: opolka.prolongata@mzkopole.pl lub telefonicznie (pon.-pt. w godz. 6:00-19:00) pod numerami telefonu: 77 /454 43 38, 455 86 20, 474 48 54.

Bilet można zawiesić na minimum 5 dni, krótsze niż ten okres nie podlegają zawieszeniu. Można jeden raz raz zawiesić jeden bilet. Mamy prawo do 3 zawieszeń biletów w roku. O zawieszenie można wnioskować mailem i telefonicznie, trzeba podać PIN karty Opolka, który znajduje się na wydruku przy wydawaniu opolki. Zawieszony bilet można wykorzystać do 6 miesięcy.

Więcej informacji znajdziemy w § 6 ust. 10 Regulaminu Opolskiej Karty Autobusowej i Portalu Obsługi Pasażera oraz Regulaminu korzystania z serwisu internetowego (e-sklepu) dla Opolskiej Karty Autobusowej.

REGULAMIN