Awaria systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców

Sytem informatyczny, który w Urzędzie Miasta Opola obejmuje centralną bazę danych i informacji o pojazdach drogowych czy ich właścicielach przestał działać. Usuwanie awarii potrwa maksymalnie 48 godzin.

Ze względu na awarię systemu, uniemożliwiona jest obsługa klientów. – Gdy tylko system zacznie ponownie działać, skontaktujemy się z umówionymi na dziś osobami, których nie mogliśmy obsłużyć, aby załatwić ich sprawy najszybciej, jak to będzie możliwe – mówi Grzegorz Śliwiński, Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opola. 

Pracownicy wydziału są obecnie w kontakcie z umówionymi na dziś klientami i przekazują im informację o bieżącej sytuacji. Ma to zapobiec nadmiernemu gromadzeniu się ludzi przed budynkiem na Placu Wolności. System informatyczny ubsługowasy jest przez Centralny Ośrodek Informatyki powołany przez MSWiA.

 

AKTUALIZACJA z 12:30: system już działa.

Najnowsze artykuły