Hotelarze włączają się w akcję pomocową powodzianom

W jej ramach przyjmują powodzian, zapewniając im dach nad głową, organizują także zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy oraz wspierają obiekty, które zostały zniszczone w trakcie powodzi.

Nie tylko mieszkańcy, ale także branża hotelarska z miejsc i regionów niezagrożonych powodzią angażuje się w pomoc dla osób, które musiały opuścić swoje domy.

Drodzy mieszkańcy Opolszczyzny. Jeśli potrzebujecie pomocy lub schronienia dla siebie i swoich rodzin czekamy na Was w naszym hotelu – informują na swoich profilach DeSilva Premium Opole oraz Mercure Opole.

Właściciele hotelu Dworek Galosów w Stroniu Śląskim przyjęli pod swój dach potrzebujące osoby, które ucierpiały w wyniku powodzi. W tym gronie są też matki z niemowlakami. – Wielu z nich straciło dorobek życia, musieliśmy zareagować – napisali właściciele hotelu.

Na poziomie krajowym Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP uruchomiła zbiórki mające na celu wsparcie ewakuowanej ludności oraz koordynuje działania związane z chęcią przyjmowania powodzian w hotelach.

Wszystkie hotele, które chcą pomóc ludności ewakuowanej z zalanych terenów, jak i obiektom, które ucierpiały w wyniku powodzi (wpłaty, pościele, meble, itp.) proszone są o kontakt z koordynatorką działań Agnieszką Maszner-Paprocka pod numerem telefonu: +48 664 740 120.

Najnowsze artykuły