Miasto zaprasza wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy

Trwają przygotowania do organizacji tegorocznego Jarmarku Bożonarodzeniowego w Opolu. W związku z czym Wydział Promocji Urzędu Miasta zaprasza do współpracy wystawców zainteresowanych sprzedażą wówczas swoich produktów.

Do dyspozycji chętnych udostępniamy odpłatnie 30 drewnianych domków o wymiarach 3m kw. na 2m kw., a osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie wypełnionej Karty Zgłoszeniowej do dnia 22 października na adres bp@um.opole.pl

Nadesłane oferty posłużą do wyboru najatrakcyjniejszych wystawców na tegoroczny Jarmark. Preferowani będą wystawcy oferujący asortyment i potrawy świąteczne. Pod uwagę będzie brana jakość, atrakcyjność i różnorodność oferty.

Szczegółowych informacji udziela Wydział Promocji Urzędu Miasta Opola pod tel. +48 77 54 17 525 oraz mailowo bp@um.opole.pl

Jarmark odbędzie się w terminie 3-24 grudnia w formule znanej z poprzednich lat, uwzględniając obostrzenia związane z COVID-19.

Karta zgłoszenia i wizualizacja domku pod linkiem: https://www.opole.pl/dla-mieszkanca/aktualnosc/jarmark-bozonarodzeniowy-2021-zaproszenie-dla-wystawcow?fbclid=IwAR17oAfIij233bDQhcb-6MJrSFEGI1MdYNU7ZqZOBiLT4Qqvfgc7wSmZmfM

 

 

Najnowsze artykuły