Budowa Stadionu Opolskiego coraz bliżej zakończenia
Budowa Stadionu Opolskiego, który obiecuje być nowatorskim projektem sportowym, wyróżniającym się nie tylko funkcjonalnością, ale także ekologicznymi rozwiązaniami, jest na ostatniej prostej. Koniec prac zaplanowano na grudzień.
Ponad 80 procent elementów zostało już zakończonych. Co cieszy oko, to oczywiście rozpoczęty montaż membrany, czyli tak zwanej sukienki. W budynku klubowym trwają już mocno zaawansowane prace wykończeniowe. W ciągu dwóch miesięcy generalny wykonawca rozpocznie prace związane z elementami małej architektury, czyli ławki, kosze i oczywiście zieleń.
Trwają testy oświetlenia
Gotowa elewacja na trybunie wschodniej pozwoliła na pierwsze testy oświetlenia stadionu. Efektowne podświetlenie „Sukienki” nocą nada obiektowi niepowtarzalny klimat.
Ruszyły poszukiwania sponsora tytularnego
Stadion Opolski, z jego nowoczesnym projektem i innowacyjnymi rozwiązaniami architektonicznymi, zbliża się ku finalizacji budowy. Wraz z postępem prac rozpoczęły się intensywne poszukiwania sponsora tytularnego, który będzie nie tylko finansowym wsparciem dla obiektu, ale również jego wizytówką na arenie krajowej i międzynarodowej.
– Nazwa firmy czy marki stanie się integralną częścią tożsamości stadionu, co wiąże się z szerokim zasięgiem reklamowym oraz pozytywnym skojarzeniem z wydarzeniami sportowymi i kulturalnymi – mówi Katarzyna Oborska-Marciniak, wiceprezes Zakładu Komunalnego.
Stadion Opolski, z jego unikalnym projektem i zaawansowaną infrastrukturą, oferuje wartość sponsoringową na najwyższym poziomie. Potencjalni sponsorzy mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w zakresie marketingu, promocji i organizacji wydarzeń, co przekłada się na wymierne korzyści biznesowe. – Wybór odpowiedniego sponsora tytularnego to kluczowy krok w rozwoju Stadionu Opolskiego – dodaje Patryk Stasiak, prezes zarządu Zakładu Komunalnego.