Stadion Opolski szuka sponsora

Administrujący Stadionem Opolskim Zakład Komunalny w Opolu unieważnił, a następnie rozpisał nowy konkurs na sponsora tytularnego. Termin składania ofert upływa 14 marca.

Bycie sponsorem tytularnym nowoczesnego, ekologicznego i największego w województwie obiektu daje szereg możliwości biznesowych. W ramach kontraktu spółka oferuje m.in. możliwość ekspozycji nowej nazwy areny na elewacji stadionu, możliwość podświetlenia obwodu membrany w kolorze sponsora czy dostęp do jednej z lóż wraz z przypisanymi do niej miejscami na widowni.

– Mailing z ofertą, spotkania na stadionie, rozmowy o możliwościach prezentacji marki w ramach Stadionu Opolskiego – w ostatnich miesiącach odbyliśmy kilka poważnych rozmów. Czy i ewentualnie kto zdecyduje się położyć ofertę, zobaczymy niebawem. Zdecydowanie jednak jest to najwyższy czas, by powiedzieć: sprawdzam – mówi wiceprezes zarządu Zakładu Komunalnego w Opolu, Katarzyna Oborska-Marciniak.

Czas na składanie ofert upłynie 14 marca. Następnie organizator konkursu przewiduje podpisanie umowy w ciągu 7 dni tak, by jeśli zostanie złożona odpowiednia oferta, w ramach pierwszego piłkarskiego wydarzenia, czyli meczu otwarcia 21 marca, ogłosić nową nazwę stadionu.

Dariusz Król

Znawca futbolu, pomysłodawca i były redaktor naczelny ogólnopolskiego tygodnika „Tylko piłka”. W przeszłości także dziennikarz tygodnika i dziennika Gazeta Opolska (m.in. kierownik działu sportowego). Obecnie redaktor magazynu „Opole i kropka” i Czasu na Opole, w których zajmuje się głównie tematami z życia miasta, historią i sportem.

Najnowsze artykuły