Szadź zakasowała Chyłkę! Hit z Opolem w tle

Niedawno pisaliśmy, że serial Szadź z Opolem w roli głównej bije rekordy popularności. Ostatni odcinek oglądało 1,38 mln ludzi.

Dla porównania, serial „Chyłka – Kasacja”, emitowany w tym paśmie w poprzednich tygodniach oglądało 1,02 mln osób. Z kolei wyświetlany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią” śledziło 993 tys. osób.

Średnio serial „Szadź” w TVN oglądało 1,24 mln widzów. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły aż 13,53 mln zł.

TVN w paśmie emisji „Szadzi” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy głównie końcówkę „M jak miłość” i serial „Czerwona królowa”, osiągała 16,25 proc. udziału. Trzeci był Polsat (głównie „Ninja Warrior Polska” i filmy fabularne; 7,19 proc.), a czwarta – TVP1 (głównie „Magazyn Expresu Reporterów”; 5,84 proc.). Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.

Przypomnijmy, że „Szadź” to 7-odcinkowy thriller z wątkiem kryminalnym w tle, którego akcja rozgrywa się w Opolu. Fabuła serialu skupia się wokół śledztwa prowadzonego przez komisarz Agnieszkę Polkowską. W powstałym na motywach powieści Igora Brejdyganta projekcie w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska. W obsadzie serialu znaleźli się również: Bartosz Gelner, Cezary Łukaszewicz, Anna Cieślak, Zofia Domalik, Barbara Kurzaj, Emma Giegżno i Mirosław Zbrojewicz.

Kto nie oglądał serialu informujemy, że „Szadź” dostępna jest w serwisie player.pl.

Dariusz Król

Znawca futbolu, pomysłodawca i były redaktor naczelny ogólnopolskiego tygodnika „Tylko piłka”. W przeszłości także dziennikarz tygodnika i dziennika Gazeta Opolska (m.in. kierownik działu sportowego). Obecnie redaktor magazynu „Opole i kropka” i Czasu na Opole, w których zajmuje się głównie tematami z życia miasta, historią i sportem.

Najnowsze artykuły