Uniwersytet Opolski z nagrodą Genius Universitatis

Już po raz dziesiąty najlepsi specjaliści od marketingu i promocji polskich uczelni zostali uhonorowani nagrodą Genius Universitatis. W tym gronie znaleźli się także przedstawiciele Uniwersytetu Opolskiego.

Konkursu wymyślony i organizowany przez Fundację Edukacyjną „Perspektywy” w zamyśle ma docenić kreatywność i zaangażowanie szkół wyższych w skutecznym rekrutowaniu studentów. Wysiłkom mistrzów uczelnianego marketingu od dekady przygląda się Kapituła dla której liczy się pięć kryteriów: nowatorstwo pomysłu, spójność pomysłu z misją i wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetyka i wartości artystyczne oraz umiejętny dobór narzędzi.

Laureatów w siedmiu kategoriach (event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny, Best Genius) uhonorowano w czasie gali zorganizowanej w ramach XXXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego PERSPEKTYWY 2022.

W konkursie oceniano prace zgłoszone przez 38 uczelni z całego kraju, a w kategorii gadżet promocyjny drugie miejsce zajął Uniwersytet Opolski za kalendarz promocyjny pomysłu i realizacji Sylwestra Korala z biura marketingu (pierwsze miejsce zajął tu Uniwersytet SWPS za imienne logo dla każdego studenta)

Przedstawiciele opolskiej uczelni do jej promocji wykorzystali klasykę kina. Studenci poszczególnych wydziałów (dokładnie 12) wcielili się bowiem w bohaterów z najpopularniejszych produkcji czy to filmowych czy serialowych. I tak choćby Wydział Teologiczny nawiązał do „Gwiezdnych wojen” a  Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki do „Powrotu do przyszłości”, Wydział Ekonomiczny do „Domu z papieru”, a Wydział Chemii do „Breaking Bad”.

Foto: Perspektywy.pl