WAŻNE: Urząd Miasta zmienia zasady dotyczące obsługi mieszkańców
Ze względu na sytuację sanitarno-epidemiologiczną Urząd Miasta Opola zmienia zasady dotyczące obsługi mieszkańców. Od 26 marca aż do odwołania przyjmowanie klientów zostaje zawieszone. Jest jeden wyjątek.
Od jutra Urząd Stanu Cywilnego w bezpośredniej obsłudze będzie rejestrował tylko zgony (poniedziałek-piątek 7.30 – 15.30). Rejestracja noworodków możliwa będzie jedynie przez platformę ePUAP lub z urzędu przez USC Opole (bez obecności rodzica). Stanie się to po upływie 21 dni od daty wystawienia karty urodzenia.
Informacje w sprawach prowadzonych przez Urząd Stanu Cywilnego można uzyskać pod numerami telefonu: 77 45-11-854; 77 45-11-855; 77 45-11-856; 77 54-11-396
W sprawach pilnych dotyczących pracy wydziałów UM Opola mieszkańcy proszeni są o kontakt za pośrednictwem platformy ePUAP.
Punkt kancelaryjny dla klientów Urzędu Miasta Opola znajduje się w budynku Ratusza.