Rozpoczęły się przygotowania do jarmarku bożonarodzeniowego. Wystawcy mogą już zgłaszać oferty

Jarmark Bożonarodzeniowy w tegorocznej edycji potrwa rekordowo długo, bowiem od 25 listopada  do 31 grudnia br. Stałym elementem wydarzenia jest oferta kilkudziesięciu wystawców ze świątecznym asortymentem. Osoby zainteresowane wynajmem, mogą już zgłaszać swoje oferty – drogą mailową.

Tegoroczna edycja Jarmarku Bożonarodzeniowego znacznie rozszerzy ofertę handlową, obejmując ulice od św. Wojciecha, Zamkową, Młyńską oraz Edmunda Osmańczyka. Podczas tegorocznej edycji odbędzie się także konkurs na najlepszy produkt w następujących kategoriach: gastronomia, warsztaty oraz rękodzieło.

Do dyspozycji wystawców oferujących świąteczny asortyment będą tradycyjnie drewniane domki handlowe (dwa rodzaje domków wystawienniczych). Ceny wynajmu będą wynosiły odpowiednio 3000 zł netto za mały domek i 4500 zł  netto za duży domek. Co istotne oferta i wynajem domku wiążą się z zapewnieniem jego obsługi na cały okres trwania wydarzenia (5 tygodni). W pierwszej kolejności będą rozpatrywane oferty wystawców, którzy brali udział w jarmarku w 2022 roku.

Wystawcy zainteresowani sprzedażą produktów świątecznych powinni zwrócić się do współorganizatora i operatora części handlowej jarmarku, Dariusza Hatysa z Mega Marketingu i wysłać swoje zgłoszenie do dnia 23 października br. na adres mailowy: biuro@jarmarkopole.pl

Spośród wszystkich propozycji wystawców wybrane zostaną te najatrakcyjniejsze, które będą oferowały świąteczny asortyment oraz potrawy, czy przekąski bożonarodzeniowe. O ich wyborze zdecyduje jakość, atrakcyjność, a także różnorodność oferty, przygotowanej przez wystawców.

Szczegóły na stronie: www.jarmarkopole.pl

Najnowsze artykuły