Do Miejskiego Centrum Świadczeń wyłącznie po telefonicznej rejestracji

Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu zmienia zasady obsługi klientów w związku z pandemią koronawirusa i rosnącą liczbą zakażeń. Nowe będą obowiązywały od jutra (21.10).

Wizyty klientów będą możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na termin przez telefon oraz będą dotyczyły tylko pilnych spraw wymagających osobistego kontaktu. Rezerwacja wizyt będzie się odbywała się pod nr-em telefonu: 77 44 99 830 w godzinach pracy centrum. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie spowoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej, telefonicznej rejestracji.

Dyrekcja centrum przypomina także o alternatywnych sposobach kontaktu i składania wniosków oraz dokumentów: przez internet – za pośrednictwem portalu Emp@tia (https://empatia.mpips.gov.pl/) lub platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl);  pocztą tradycyjną oraz przez skrzynki korespondencyjne znajdujące się przy wejściu głównym do budynku oraz na 7. piętrze przy windach.

W razie wątpliwości należy skontaktować się z pracownikami centrum, dostępnymi pod numerami: 77 44  38-881  – 885.

Do odwołania zostanie wyłączona funkcja umawiania wizyt przez internet.