Turawa Park się rozrasta

Centrum Handlowe Turawa Park otrzymało pozwolenie na rozbudowę. Projekt będzie obejmował dodatkowe 10.000 metrów kwadratowych, co zwiększy łączną powierzchnię handlową centrum do 36.000 metrów kwadratowych.

Zgodnie z założeniami nowa część zostanie otwarta dla klientów pod koniec drugiego kwartału 2024 roku. Jej projekt przygotowała pracownia Czora. Po zakończeniu rozbudowy właściciel obiektu, Focus Estate Fund, planuje wprowadzić nowoczesne i ekologiczne rozwiązania. Jednym z nich będzie instalacja paneli fotowoltaicznych.

 – Ta ekspansja pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze bogatszy wybór usług, zarówno pod względem różnorodnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek – określa Maxim Shkolnik przedstawiciel Focus Estate Fund. –  Obecnie intensywnie pracujemy nad wyborem nowych najemców, którzy pomogą stworzyć najbardziej atrakcyjne oferty dla naszych klientów. Przy prognozowanym 25 procentowym wzroście liczby najemców po rozbudowie, przewidujemy, że liczba odwiedzających przekroczy 3 miliony klientów rocznie.

Dotychczas klienci Turawa Park mogą zrobić zakupy w ponad 60 sklepach. Są wśród nich marki oferujące odzież, kosmetyki, elektronikę, biżuterię i multimedia, a także usługodawcy, tacy jak biura podróży czy kwiaciarnie. Odwiedzający mogą również zjeść posiłek w strefie gastronomicznej i skorzystać ze strefy fitness.

Do kluczowych najemców Turawa Park należą: Reserved, Mohito, Sinsay, Media Expert, Smyk, Calypso Fitness Club, Action, Pepco, C&A, Martes Sport, KiK, CCC, Super-Pharm, Takko Fashion, Deichmann, Carry, Maxi Zoo, Rossmann, Sephora, Empik.

fot. CH Turawa Park

Najnowsze artykuły